Bir işim veya acelem olduğu zaman oğlumu beşiğine koyar sevdiği şarkıları açarım ve öylece dinler debelenir oyuncak koyarım onunla oynar. Ama şarkıyı açmam lazım yoksa durmuyor. Neyse bugün kahvaltıya gittik bi yere eve geldik e tabi uykusu da gelmişti. Ben de beşiğine koyup müziğini açtım üstümü değişmek için . Neyse işim bitti ve bi baktım uyumuş. Bu desteksiz uyku mudur devamlılığı olur mu bilemedim. Oğlum ya ayakta ya da ana kucağında uyur normalde. ( bebek arabası vs araba da) . Sizce böyle uyutmaya devam etmeli miyim? Ama korkuyorum bu durumdan sıkılır diye de tabi. Bazen sürekli aynı şekilde uyumayı reddedebiliyor. 13 ay 18 günlük