Kızlar bende doğum yapalı 10 ay oluyor. 10 aydır yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum. Hamile kalmadan öncede onu kullanıyordum. Ara kanama ya da hap bitmeden adet olma gibi şeyler bu zamana kadar hiç yaşamadım. Hapımın bitmesine sekiz gün varken böyle sancılar vardı adete benzer ama dedim daha var çünkü 8 gün sonra hap bitiyor adetim 2-3 gün sonra geliyor. Sonra böyle kesik kesik üç gündür siyah kan gibi değil gibi bişeyler geliyor. Sanki adetin son günü gibi. Neden olur bu ya?