Kızlar merhaba bebeğim 32 haftalık prematüre bir bebek şuanda 6 ay 23 günlük düzeltilmiş ayı ise 5 aylık fakat bebeğim hala dönmüyor sizce bu bir problem mi yoksa normal mi bilemiyorum bakıyorum onun gibi olan bebekler hep dönüyor cevaplarınızı bekliyorum henüz erken mi ben mi acele ediyorum bilemedim