Kutayeda Kızlar 1 ay sonra oğlum 2 yaşında kilosu 13 buçuk bana zayıf geliyor sağlıklı dengeli yer aşırı yemez her bebek kendine özel ama merak ettim🫶
Sermec27 Kutayeda benim oğlumda o kilodaydi o zaman şimdi 38 aylık 15 kilo yani ne çok zayıf ne çok kilolu perstentilde ortalama
lolitam Kutayeda benimkide 2 buçuk yaşında 12 kilo zayıf ama doktor iyi sağlıklı diyor kilo almıyorum
miniko23 Kutayeda benim kızım da iki ay sonra iki yaşına giriyor 12.8 kilo iyi normal bence sağlığı yerindeyse hiç kafanıza takmayin
Mathilda_ Kutayeda oğlumla aynı oda 2 yaşına girecek 13 buçuk kilo bence iyi benim gözümüde bazen zayıf geliyor sma bunada şükür diyorum
pinkooo_02 Kutayeda Maşallah kilosu gayet iyi benim oğlum 3 yaşına girecek 11 kilo hiç kilo almıyor ve yemiyor
livanurvealpinannesi61 Kutayeda 2 yaş 13 kilo Az değil ki. Oğlum da 13 kiloydu Çocuk doktoru ve hemşire kilosu gayet iyi demişti. Şuan 3.5 yaşında 17 kiloya yakın
Prens3456 livanurvealpinannesi61 maşallah benim ki 3,5 14 kilo 1.5 kilo doğmuştu . Özellikle yaptığınız bir şey var mı
livanurvealpinannesi61 Prens3456 özel bişey yapmadım canım arkadaşımın kızı oğlumla yaşıt oda 1800 gr falan doğdu 3.5 yaşında 20 kiloya yakın ama yemek yemesi de az genetik sanırım. Biz yemekte ne varsa onu yiyoruz. Görümcemin kızı 4 yaşında 19 kilo civarı çoğu şeyi yemez oda
MinikPandam_ Kutayeda benim kızım da 2 ay sonra 2 yaşında olacak 12 kilo. zayıf görünüyor ama sağlığı yerinde o yüzden sorun etmiyorum
Prens3456 livanurvealpinannesi61 bence de genetik ya bizim babamız da zayıf benim bebekliğin ve çocukluğum da zayıf
Huma_kus34 Kutayeda 2 . 5 yaşında 17 kıloydu şimdi eskı iştahı yok 1 aydır 16 kılo şuan üzülüyorum acıkcası yemedıgı ıcın falan