Kızlar ya benim sıpa 16 aylık oldu 6. Ayından beri yatağına yanına uzanıp elini tutup uyutuyordum. Birkaç defa elimi çekmeyi denedim ama başaramadım bu iş canımı sıkmaya başladı çünkü elimi tutmadan asla uyumuyor hafif tutsun neyse ama tırnaklıyor cimciriyor ve canım çok acıyor. Uyku arkadaşı tavşanımız var onu veriyorum eline ama hem onu alıp hem de elimi istiyor yine bıraktıramıyorum. Var mı önerisi olan ya nasıl alıştırabilirim elimi tutmadan uyutmaya
Yardım edin lütfen