onefinemom xxanne34 Lazer öncesi redekain sürebilirsiniz, ya da uyuşturan bir başka krem. Yine çok etkisi olmuyor maalesef 🥲 ama süreç ilerledikçe kıllar azaldıkça ilerleyen seanslarda zaten acı daha az oluyor
lolitam xxanne34 yengem bir kerem almıştı adini hatırlamıyorum vajinama uygulayıp öyle giriyordum epilasyona uyusturuyordu daha az acı his ediyordum eczaneye sorun isterseniz
onefinemom xxanne34 umarım 🥲 lazer işi bitti benim çok şükür . Güzellik merkezinin kokusunu ne zaman alsam beynime acı sinyalleri gidiyor 😄 sizinkinin de çabucak bitmesi dileği ile 💐
onefinemom xxanne34 Genital bölgede biraz biraz çıkıyor, bacaklar ve koltuk altında da minik birkaç tane arada. Tamamen bitmedi yani benim tüylerim daha inceydi zaten. Kalın ve siyah tüylüler daha iyi sonuçlar alıyor