Zeynolii Kızlar merhaba çocuklarımın doğum gününü kutlayacağız eylülde etekli takım giyeceğim evde altına bu terliği giysem sizce olur mu kararsız kaldım https://hizliresim.com/nktmc9l
Kuzularinanasi Zeynolii yani bana biraz erkek terligi gibi geldi eylulde bi de hala hava sicak ki kislik bu terlik.olmaz gibi