ipeksmom02 utkummm valla hiç bilmiyorum bizde kiwi marka hamak var sığmıcak artık ama hala onda uyuyor çok seviyor bakabilirsin istersen🫶
utkummm mom97X ondan atar ki kendini cok hareketli bi bebek,bide bi tanidigimda var yavas sallandigi icin sevmemis bebegi o yuzden benimkide sevmez diye dusunmustum
Bennededimki utkummm en son 3 bındı tredyoldan canım :) yaz çıkar bir uyku apart. Ama her beşiğe olmuyor fotoları vardı
utkummm ipeksmom02 benimkide hamakta yatiyo diger besiklerde uzun sure sallayip zor zar uyutuyodum bunda cabuk daliyo gene en azindan
ipeksmom02 utkummm bizim beşik sallanmadığı için onda uyumuyo ağlıcam geliyo bazen hamağı ordan oraya sürüklüyoruz evde😂 Pikniğe bile götürüyoruz
utkummm ipeksmom02 ay bende koye anneme giderken bile tasiyip duruyoz eve tikildim kaldim ayaktada uyumadigi için
cokbilmismom utkummm 4.5 aylık benimkide 2 aylıkken sallamaya alıştı kolikti ancak battaniyede sallamak sakinleştirdi. Sonra hamak beşik aldık hala onda uyuyor 🤷🏼♀️ annemde kayınvalidemde hepsinde salıncak var yoksa oraya gittiğimde uyumaz
utkummm cokbilmismom bende giderken hep yanimda tasiyom iste hamak besigi annemlere falan ama baska komsuya bilmm neye cimamiyom cunku uyumuyo naska turlu o yuzden tikildim kaldim eve gecede saat basi kalkiyo cok zor oluyo