Maşallah sutunuz yarıyor demekki kilosu çok iyi bence süte yüklenin biraz çoğalır geri saatlik meme verin zaten dis de olsa memeye düşüyorlar, benimki de 4 aylık 5.5 kilo bebis, sütum az benim hem meme hem mama gidiyoruz doktor alabildiğince ver dedi ben günde 2-3 kez 3 olcek veya 2 olcek veriyorum dedim ayına göre o neki vermiyor bile sayılırsınız demişti