momm_ evet ben uygun fiyatlı diye onu aldım bide emin olamamıştım. şimdi alsam Philipsin yüksek modelini alırım bende canavar gibi filtresini temiz tuttuktan sonra çekiş gücünde hiç eksilme olmadı şarjında da hala gayet bütün evi süpürüyor. ben bebekten dolayı acele iş yapıyorum çarpmadıgim yer kalmadı 3 kez de düştü filtresi falan çıktı ama hala sağlam bana dayandiysa herkese dayanır. 😂😂😂Dysonin hemen borusu kırılıyormus öyle duymuştum.
