Aselsmommy anneme bile gitmedim o dönem çok çok ayıp etmiş , kendi totosunu gezdirecek diye … tutamaz söylenirdim ben dün nedir yani bağlasaydı madem … bi kez yolluğa kaçırdı yıkandı yolluk koltuk berbat bişi aşağı çekecek sürekli bence kesinlikle yıkatmalı. Yani ileri dönem başına gelse anlayış gösterebilirsin ama kaçırmış olması ile tamamen yapması çok farklı anne sürekli sorup takip edecek