Ayserose ebraz ha öyle düşünüyorsanız hayırlı olsun diyelim ☺️ ben mesela asla ve asla kalmak istemiyorum bu yüzden ben korunuyorum bir çocuk daha büyütebileceğimi sanmıyorum 😀
ebraz Ayserose haklısınız zaten zor ama 4 ay öncesine kadar bende öyle diyordum şimdi diyorum birlikte büyüsünler ilerde rahat ederim bi daha 5 yaşına gelince mi 2. Yi yapıcam 😅 o yüzden ilerde rahat etmek için 2 yıl falan ağlıycam 😂