ebraz üzülmeyin şu an belki zor gelebilir ama doğunca iyiki diyeceksiniz bende 3 bebeğime kazayla hamile kaldım bebeğim 9 aylikti evliliğim çalkantılı bir süreçten geçiyordu maddi manevi zor bir surecte hamile olduğumu öğrendim 9 ay ağlayıp isyan etim hiç kabulenemedim detaylı utrasonda dawn sendromlu olduğunu söylediler bir kaç yerden aynı cevabı aldım yine ağladım şükürsuz olduğum için böyle oldu dedim kendimi suçladım doğdu ben sadece sağlıklı mi diye sordum evet sağlıklı hiç bir sorunu yok dediler o zaman dünyalar benim oldu ama ben o kadar benimseyemedim ki kucağıma bile almak istemedim şimdi doğalı bir yıl oldu 1 yaşına girdi evimin neşesi resmen iyiki doğmuş çok zor oldu ama iyikide bana nasip oldu diyorum arada bir rüyada yine gebe olduğumu görüyorum ağlıyorum sonra bebeğim geliyor aklıma ondada öyle yaptın bak simdi biseye değişmem iyiki olmuş ona haksızlık etmişim diyorum rüyamda bile kendimi bu şekilde avutuyorum hiç üzülmeyin sağlıklı olsun inanın siz doğduğuna çok mutlu olacaksınız evde iki arkadaş gibi olacaklar birlikte büyüyecekler