esila48 bende burda bekliyim, benim oğlum da hemen hemen aynı, gerçi parkta falan oynar ama sinirli, birşeye kizarsa hemen vurur bağırır.Evde hiçbirsye zarar vermedi ama kardeşine vuruyor arada oyununu bozarsa .anaokuluna gidecek orda birine vurur diye ödüm kopuyor 🙁 devamlı söylüyorum ama vurmak yasak, kötü diye,hep anlatıyorum iyi çocuk ol seni herkes sever falan