Arkadaşlar 4 aylık kızım var inek sütü alerjisi var 2 aydır cok sıkı diyetteyim sadecee emziriyodum. 2 haftadır sütüm azalarak bitti ne yersem ne içersem fayda etmiyor. Biberona alışık olmayan bebeğim ağzına bile yaklaştırmıyor üstüne üstlük alerji mamasının tadı kötü olduğu için doktor pekmezle karıştırıp ver dedi ama kaşıkla da içmiyor. Şırınga , çay kaşığı, kaşık biberon ne varsa denedim her marka biberon aldım asla kabul etmiyor. Nolur bir akıl verin yol gösterin mahvolmuş durumdayım. Kakasını günlerdir yapmıyor çişli bez 1 2 anca oluyor zaten hiç kilo almamış 2 damla anne sütü gelirse sadece onu emiyor ben ne yapacagım