canım bebek zaten 2 saatte acıkır, bu çok normal, bebelac gold en iyi mamalardan birisi bence, bende onu kullanıyorum, aynı kefir gibi üretilen fermente bir mama. miktar olarak ne kadar veriyorsunuz 150 ml 5 ölçek yapmanız lazım, azmı yapıyorsunuz acaba