Cankiz Kızlar bebeğim zor bela emziriyorum uyanıkken ne kadar aç olursa olsun emmiyor anca uykudayken alıp emziriyorum varmi aranızda bu sorunu yaşayan nedenini bilen varmi 🤔😫😔
Aynur83 Cankiz benim bebeğim uykulu emiyo onun dışında yok huysuz ağlıyor mama veriyorum o da sıkıntı mama yetişmiyor 😏
Ozlmozlm Cankiz bizde yaşadık o sorunları ne yazık ki aşamadık 🤦🏻♀️ Mama ile devam ettik şuan ek gıda zamanımız allahtan ek gıdaya başladık yoksa ki mama dan da sıkılıyor bir süre sonra onu da istemiyor.
mom0989 Cankiz Allah yardımcın olsun canım nedeni yok bebeklerde olabiliyor meme reddi biberon reddi. Biz meme reddi başladı geceleri ve uyurken emiyordu hep bugün 5 Aylık olduk 2 haftadır gece emmeyi de bıraktı o yüzden zorlamıyorum bende ya sağıp veriyorum ya da mama zaten önümüzde ki ay ek gıdaya başlayacağız rahatım biraz
Cankiz Aynur83 of ya ne zor bisey ben emzirmek için direndikce kızım emmemek için direniyor gecicek diye seyrediyorum 😏
mom0989 Ozlmozlm biz de canım geceleri emiyordu 2 haftadır onuda bıraktı. Sağıp veriyorum yetmediği yerde mama veriyorum. 4.5 a kadar geceleri emdi bugün 5 Aylık oldu hala emmiyor ben de zorlamıyorum artık yoruldum İnan ki 😒😓
sdsd bizdede basladı aynı durum 3.aya gırınce birşeyler oldu, diş yerler kabarmış gibi beyazlıklar var, işkence cekiyoruz emzirebilmek ıcın, krizle belkı 3-5 dk ağlıyor tutuyorsa tutuyor sonra uyuya kalıyor tutmazsa ınatlaaırsa bırakıyorum 🤦🏻♀️
Cankiz mom0989 sağol canım ☺ ben diretiyorum emsin diye ama başarılı olamıyorum hiç bir şekilde emmeyi tamamen bırakacak gibi duruyor bu gidişle emmeyide bıraksın istemiyorum 😣