metehanbebekk Kızlar benim bebeğim hep 3-4 gün de bir kakasını yapar ek gıdaya başladım hafiften 5. Gün bugün yapmadı eczaneden libalaks aldım kullanan var mı ? 3 yaş üstü diyor ama kafam karıştı ?
mihri11 Benim kızımında aynı şekilde olmuştu doktoruna mesaj attım fitil verdi sonra kabızlık devam etti yine şurup vermişti kakasını yapması için, sizde bir doktoruna sorun isterseniz