Kızlar hebeğim bugün tam 5 aylık. Geceleri sık uyanmalar sabahki gibi dinç uyanmalar yapmaya gece kalkıp yatmamaya başladı. 3 gündür sabahları o kadar huzursuz ki anlatamam hep ııı ııı hığğğ hığğ böyleyiz. Bunun sebebi nedir sizlerde yaşadınızmı bu hafta doktor kontrolümüz var ama daha gününe var bi fikrinizi almak istedim bu arada diş etlerinde de kabarıklık falan yok dişde değil :(