korkmaz61 aynı durumdan muzdarip haldeyim ben de. Sürekli uyku eğitimcilerinin sayfalarına bakıyorum onlara göre 3 uyku lazım ama bahsettiklerinçpcuklar 2 saate yakın uyuyorlar hatta 40 dakikanın altındaki uykuları felaket uykusu olarak nitelendiriyorlar. Uykuya döndürmeye çalışıyorum 30. Dakikada mesela ama asla dönmüyor. Eğitimciler ten az 15 en fazla 45 Dk deneyin diyorlar da ben de yoruldum döndürmeye çalışmaktan. Üstüne ataktayız zaten şu an vazgeçtim uzatmaya çalışmaktan bana da fenalık geldi. Kucağımda pışpış yapmaktan yaaa. Siz bir çözüme ulaştınız mı