Merhaba, belki uykudan çektiğim çileyi daha önce postlarda görenler vardır. 11 aylık bebeğim, 11 aydır her gece uyanıp 4-5 saat uyumuyor. Uyandığında geri uyuması için emziriyorum, ayağımda sallıyorum ama asla geri dönmüyor uykuya. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Yattığımız oda sıfır ışık. Ses yok. Uykusunu bölecek hiçbir şey yok. Uyandığında ölü taklidi yapıyorum resmen. Yine de geri dönmüyor uykuya. Yardımcı olursanız çok sevinirim🌸