Gmzznrr lidokain içten ya cok şiş genel cerrahtan geldim kendi kendine boşalması lazım dedi bebişiö 23 günlük daha amaliyat da Korkuyorum
lidokain Gmzznrr ictense kendin uğraşma daha çok enfeksiyon kaptirirsin flan. Genelde kıl dönmesinden dolayı orada birikme olur. Onu da maalesef ameliyatla alıyorlar. Kendi kendine nasıl bosalacak ki onlar müdahale etmeden.