13 aylık gündüz hiç uyumayan geceleri 12 den önce uyumuyor gündüzler ya sürekli ağlar ya kucakta gezer gecede yatırdığım zaman bas bas bağırıyor yıldımm artık baybay uyku damlasını kullanan varmı ondan almayı düşünüyorum damla hakkında ne düşünüyorsunuz.