Aylizzmm Ana sınıfına başlayacaklar sizde de aynımı uyum haftası olmayacak diyor sınıflar pazartesi kurul toplantısında belli olacakmış sadece 2 gün uyum etkinliği yapılacakmış okadar her yerde aynımı acaba
HamzaTugra Aylizzmm bizim belli oldu Ankara Altındağ dayım 3 ve 6 Eylül arası 11.30 13.00 arasi götüreceğim
MiracAlpinveUmutunAnnesi Aylizzmm Evet bizim okul da da öyle. Oğlum 1.sinifa gidecek onunda öyle. Çok saçma buldum bunu. Çünkü benimki bu sene çok zor olacak 2 gün içinde de uyum göstereceğini düşünmüyorum
kaldera8 Aylizzmm değişen mufredattan dolayı öğretmenler ile seminer yapılacağı için bu sene uyum haftası 2 güne düştü
Aylizzmm MiracAlpinveUmutunAnnesi gecen sene bile çocuklar 1 haftada zor alıştı oğlum zorluk çıkarmadı ama sizin 1. Sınıf bencede 2 günde nasil olacak bilmem ne sınıf belli ne öğretmen ne sabahçı öğlenci belirsiz hersey
cocomelon33 MiracAlpinveUmutunAnnesi müfredat değişti 1.sınıf öğretmenleri yeni müfredat için seminer alacak o yüzden böyle oldu.
Aylizzmm My_LiFee umarım 1 haftada bile zar zor alisanlar var geçen seneki okuluna gidecek oğlum yine aynı arkadaşları ile yazıldı ama sınıf belli degil öğretmen belli değil sabahçı mi oglencimi hiç belli değil
Bebegim3535 Aylizzmm bakanlık öğretmenleri eğitime alacağı için bu sene 2 gün uyum haftası yapılacak devlet okullarında
baroayse Aylizzmm bize de sınıf ögretmeni yazmış personel eksik uyum haftası yapmayacağız 9 Eylül’de baslayacak diye ,3 yaş anaokulu
[silindi] Aylizzmm pazartesi günü çocuklar getirilmicek annelerle toplantı, salı günüde çocuklar ve malzemelerle birlikte gidicez … Milli eğitim bakanlığı tarafından ders filan süreci aksiyo diye yasaklanmış dedi hoca
[silindi] Aylizzmm bizde 2 hafta önce watsap grubundan attılar listeyi filanda demekki okuldan okula degisiyo hayırlısı olsun