Anaokul kayıtları basladıgında bı hafta sonra kayıt yaptırmaya gıttım konteyjanlar dolu dıyıp yedeklere aldılar kızımı 16 .sıraya .20 tane yedek alıyolarmıs. 100 çocuk alıyolarmus. Bana dıyokı okulun müdürü müdür mu artık onuda bılmıyorum . Konteyjanlar dolu bana başka okulları onerıyo neyse aradık başka okulları oralarda dolu bı hafta sonra bı daha gıttım dedım benım çocuğumun kaydı buraya çıkıyo benım evım okula yakın sokagın basında. Ben neden başka okula gıdıyım kaydımız burda dedım 8 aylık bebegım var ben başka okula kayıt yaptırsam çocuğumu nereye bırakıyım bırakıcak kımsem yok burda dedım sonra kagıtlara bı daha baktı yedeklerden bırıncı sıraya aldı aramamızı bekloyceksınız dedı ne yapıcagımı bılemıuorum sımdı pazartesı okullar acılıyo anaokul ıçin. Arayan yok kızımın gıdıp gıdeyemecegı bellı de gol ne yapacagımı bılemıyorum