Tatlican küçümsemedim gerçekten sübyan okulu adı altında bir eğitim kurumu olduğunu bilmiyordum o nedenle sordum ..
Geçen yıl(4 yaşında) bende kızımı belediyenin kreşi ne gönderdim orada dini eğitim aldı kuran öğrendi bu yıl da aynı şekilde kaydını yaptırdım küçük yaşta hem kuran dini eğitim temeli olması taraftatıyım neden küçümseyim..