arasdenizim Şuan 4 aylık ne zaman başlıyor anneye düşkünlük şuanda herkese gidiyor gülüyor oynuyor bende biraz bana düşkün olsun gözleri beni arasın istiyorum 😆 fazlası kötü biliyorum ama merak ediyorum
aybarsmom34 arasdenizim 6 ay 11 günlük bebeğim, maşallah gitmediği kimse yok. Dışarıdaki onu sevmeye gelen yabancıları bile sanki doğduğundan beri tanıyormuş gibi gülücükler saçıyor sjsjsjsjsjsjsj
arasdenizim 3kedili2bebekli peki başkalarıyla vakit geçiyor mu sizden başkasını görüyor mu babaanne annneanne felan
3kedili2bebekli arasdenizim evet çok sosyaller nerdeyse her gün bir gelenimiz gidenimiz olur sık sık annemlere gideriz anneme bırakıp işlerimi bile hallederdim disarda isim oluyordu şimdi bakkala bile gidemiyorum 😂
atlasmommm 8.5 aylık birisinin kucağına verıp başka odaya geçtiğim an kıyameti koparıyor arkamdan hahahah bu ay başladı
Bbcrrr Ah kendimi gördüm sizde resmen ay ne zaman yürümek acaba ay ne zaman evi dağıtacak yaramazlık yapacak ay ne zaman bana düşkün olacak….17 aylıktan bildiriyorum hunimi taktım öylece duruyorum djdjkdkdkd fazla merak iyi değilmiş kızlar 😅😅😅😅