zlhtkcn Benim oğlum 6 aylıkken 11 kiloydu. 1 yaşından sonra kilo alımı yavaşlıyor. Yerinde durmuyorlar zaten. Doktor bana da kızıyordu da, ne yapıyım yani aç mı bırakacaktım çocuğu? Şuan 4 yaşında ve kilosu normal. Sen bebekken tombiktin diyorum:) Kardeşi de onun izinden gidiyor. O da MaşAllah 6 aylıkken 10 kiloydu. Ama şimdi 20 aylık oldu ve kilo alımı yavaşladı. O yüzden doktoru kafanıza takmayın. Çünkü beni baya bir strese sokuyordu doktorumuz. :)