Arkadaşlar,oğlumun bu meşhur tahta beyaz beşikler varya ondan var 4 kademeli. Biz 3 kademe indirdik ama hala tutunup ayağa kalkıyor. Kafasıni egse Allah korusun düşecek yere . Biz en alt kademeye indirsekte aynı gibi şanki. Park besige mi gecsem acaba ? Onda böyle sorun oluyor mu? Yatırırken bide çok eğiliyorum diye almadim ondan