Günaydın kızlar,15 aylık oğlum eskiden de zordu ama son 3-4 haftadır ekstra zor aşırı derece de yoruyor yapma dediğimi gözlerimin içine bakarak yapıyor. Oyuncaklarını yere atıyor eline ne geçerse.Mutfağa girdiğim an peşimde her şeye dokunup karıştırmak istiyor hep ağlıyor sinirli o kadar yorucu ki.
Geçen ay cenazeden dolayı 10 gün kaynanamlar baktı ne isterse yapmışlar hiç yok dememişler eline kazan kapak vermişler oynasın diye. Aynı mahalle de olduğumuz için her 2-3 saatte kontrole gidiyordum o zaman uyarıyordum dinlemiyorlardı 14 ay abur cubur hazır gıda görmeyen oğlum orada alıştı şimdi gördüğün de yemesin kendini yerlere atıyor bize kafa atıyor. Bu atak mı? 😓Böyle olanlar ne zaman düzeldiniz?