Günaydın. 37 gün önce sezeryan doğumum oldu ilk zamanlar kullanılabileceğini bilmiyordum çok mu geç kaldım acaba. Aydasi olur mu hala halı gibi karnım ya hu . Bı de karardı rengi açılacağını sanmıyorum ama en azından korse biraz şekil şukul verir diye ümit ediyorum kullanıp memnun olanlar link atsa olur mu seseryan sonrası korse ama her korse olmuyormus . Teşekkürler