Ben 8 aylıkken bizim yediğimiz yemeklerin tadına baktırdım çok sevdi bir daha ona özel yemek yapmadım. 1 yaşındayken kırmızı eti düdüklüde haşlıyordum soğanlı yumuşacık oluyordu onu pilavla beraber yiyordu yanında yoğurduyla. Sabahları kahvaltı olarak tost yapıyorum onun içinin kaşar peynirini önüne koyuyorum küçük parçalarla omu yiyor öğlen yayla çorbası veya et sulu-tavuk sulu çorba yapıyorum yoğurtla veya kediyle içiyor.