lamann bu yuzdende bezden cok butun giysisi arkasi hepsi cis oluyo anlamis degilim neden dogrumu kapatmiyorum acaba😣nerden anlicam nasil yapicagmi😣yeni anne olmak zormus
ArsAyz lamann İçe doğru kıvırmıyo musunuz ? Birde fazla gevşek kalıyo da olabilir. Sorun hala devam ediyor mu
zeynepyusufaslan lamann erkek bebek sorunsalı 😅🥹 biz nerdeyse 3 aylık olucaz hala bazen pipi yukarıda kalırsa kaçıyor bezden Doğru da bağlıyorum ama o dönemde de çok olurdu göbeği rahatsız olmasın diye katlardım Bezlerıen pipisini aşağı doğru indirmek işe yarıyor
lamann Gul-42 gobegi icin katliyordum die oluyordu simdi tam bagliyorum artik islanmiyo ama bazen islaniyo anlamiorum tasiyomu pipisimi sigmio 1 numara kulaniorum 20 gunluk