Selam, kızım 3.5 aylık doğduğundan beri kusma problemi var. Muhtemelen fazla veriyorum sütü ya da mamayı biberonla içiyor,emmiyor beni. Cc yi artıramıyorum bu yüzden. 2 saatte 1 80-90 veriyorum anne sütünü de mamayıda alarm gibi saati gelince başlıyor ağlamaya. 3 saate cıkarmak istiyorum süreyi ama acıkıyor cc yi artıramıyorum kusma yüzünden. Varmı bir tavsiyeniz bana normal mi 2 saat doktor 3 e cıkaralım dedi ama olmuyor. Ne yapmalıyım sizce?