brself dün gece çok agladi kakasini yapamıyor diye bildiğiniz nefesi kesilene kadar:( Bende serce parmağımı zeytinyağına bandırıp affedersiniz ama mâbâdına sktm sürekli yapsam bir şey olur mu ? bir parça kakasini yaptı rahatladı
Zynpln brself Elinizle yapmayın pamukla sürün bence benim bebeğim de de vardı doktor herhangi bir zararı yok yapabilirsin dedi
ZeydsMom brself surekli yapsan alisir artik kakasini ogle yapar. Genelde doktorlar onermiyor ogle uyarmayi ama istisnalar var her doktor farkli. O da parmakla degil kulak cubuguyla yapiyorlar. Ve icerisine sokmuyorsun kenarıarini yagliyorsunuz yapincada.
lAmMelodi brself Dokrorunuz izin verirse bebekler için lavman var onu kullanın.Parmak falan yapmayın sakın.
hsrt07 brself enjektör ile sıkın bir çay kaşığı kadar poposuna parmak belki kalın gelip tahriş edebilir
Ardenaden brself parmka sokulmaz kulak copunun ucunu yaga batir ucunu cok az sok devamli yaparsn uyaran olr 1 ikincisi uyrmadan yapamaz 3 cinsle.kimligini etkielrsnz 1 yasndn snra kesfetmeye baslar
Ardenaden brself pamukmklsa ne olacak cikar geri parmak sokukur mu yirtilir yetmedi snra oglum tercigleri tdeisti derisniz snra
birkizannesi_01 brself bebeğiniz çok küçük orası yırtılabilir benim bebeğim de öyleydi 7 gün boyunca yapmamıştı fitil kullandım doktor sürekli kullanma dedi normal dedi bu aylık bebeklerde dedi bence yapmayın 10 gün de olsa kendi yapar
ysmnabd brself kulak çubuğunu zeytin yagına batırıp yapabiirsiniz parmak sokanı ilk kez duydum yapmayın çocuğun makatı yurtılır hele de erkek çocuksa bu iki örneği de yapmayın popaya uyarı vermemek gerekiyor en iyisi fitil
brself Ardenaden oğlum yok kızım var.zor durumda kalmasam yapmazdım elim incedir ona güvenip yaptım aslında
hsrt07 Ardenaden saçmalamayın nekadarlik bebek de tercihi değişecek nasıl bir zihniyetiniz var el kadar bebek neyden haberi varki tercih yapacak sagligi açısından yanlış tahriş olabilir yada yırtılabilir ama tercih vs ne alaka yorum yapmak için yapmayın ne olur ya
birkizannesi_01 brself yapmayın bence tekrar normal zorlanır ama kendi imkanıyla yapabilir siz kayısı ishal yapacak şeyler yiyin biraz rahatlar bence
birgencanne09 brself ocean un d vitamini var 400 lük onu kullan canım benim kızım da 15 günlüğünden beri nefesi kesilip mos mor oluyordu onu kullanıyorum çok rahat yapıyor Şuan 2 ay 4 günlük