Geçen hafta p.tesi amaliyat oldum sezeryan yer8mde kist vardı. Tekrar doğum gibi birsey oldu. Şimdi sezeryan yerimin sağ kısmından sıvı geliyor daha yeni gelmeye başladı dün akşamdan beri. Koku falan yok sarımsı bi akıntı. Internetten baktım sıvı gelmesi normal yazıyor içerideki pis suyu atıyormuş. P.tesi gidicem doktora. Şimdi size sormak istedim başına gelen var mı iltihap mi acaba korkuyorum acikcasi iltihapsa falan sıkıyorlarmıs. Sizin başınıza geldi mi doktor ne dedi veya geçti mi bilgi verir misiniz