Prensesannesi___ benimde 3 aylıkken başlamıştı avuç avuç durduğum yerde dökülüyordu her iki yanımda baya kellik derecesinde açılmıştı. Her doktora gittim fayda etmedi bu sefer çok korktum ama boşunaymış. Sakın stres yapmayın benim gibi her bulduğunuz şeyide denemeyin 3-4 ay daha dökülmesi devam edicektir ama bir anda o kadar çok saçınız çıkıcak ki siz bile inanamıcaksınız. Oğlumdan daha çok bebek saçım var şuan 😂