Çünkü sütün artışı daha çok yemekle değilde beyinle alakalı,siz olumlu düşünün sütüm az diyen sağarak bakmayın sütünüze emzirin sık sık ben sağarım çok az gelir ama emdimi maşallah fışkırır diğer göğüsten,beyniniz aklınız yavrunuzda olsun sağım yaparken onun çorabını mendilini alın elinize koklaya koklaya sağım yapın kendinizi iyi hissedin iyi gelecek,yemeğin de faydası var tabi ama beyinle olan bağı kadar değil güzel düşünün güzel olsun