ffffffff öyle tabiki tekrar bi doktora gideceğim en kısa sürede randevumuz var ama şöyle ki d vitamini hakkında kullanmayın dedi yani değeri gayet iyi dedi demir ve d bir yaşından sonra duruma göre devam ediliyor deid ama gayet iyi demişti. pediatrdeki doktorda devam etmeyebilirsiniz demişti ek gıdaya nasıl alışacak gerçektn bilmiyorum yani denemediğin şey kalmadı o kadar yoruldum ki yemeyi bilmiyor değil eşimin babası hazır paketli gıdalar falan yedirmiş bi kere bırakmak zorunda kaldım yani baya yemiş geldigimde hâlâ istiyordu ama yemek konusunda asla birşey yemek istemiyor napacağımı bilmiyorum gerçekten bu duruma çok üzülüyorum o kadar çok ugrasıyorum ki sürekli birşeyler yedirmek için bırakıyorum belki kendisi ister diye yok yani emzirmesemde yemiyor asla aç bekliyor saatlerce yine yemiyor