Ayın 5inde 2 aylık olacağız uzun zamandır gazını çıkaramadan uykuya geçiyor bebeğim uyandırıp gazını çıkarıp uyutmakta istemiyorum bu sefer uykusu bölününce huzursuz oluyor ve bazı zamanlar sadece doymak için uyanıyor hemen uykuya geçiyor sanki bazen çok uyuyor acaba normal mi diye düşündürüyor beni bazen gaz çıkaramadık diye sorun yaşar mıyız diye düşünüyorum böyle anneler var mı aramızda🤦🏼♀️