Kızlar şuan bebeğim 5 aylık 3 buçuk aylıkken emmeyi bıraktı mamaya başladık şuan içimde öyle bir emzirme isteği varki emziren insan görünce kıskanıyorum ve çok fazla cocugumla vakit geçirmek istiyorum geceleri uyandığında biberonu deil benim gogsumu tutsun istiyorum emzirmeyi bıraktıktan sonra çocuğumla aramızda uzaklaşma oldu bu konuda beni destekleyen aynı durumu yaşamış veya bir önerisi olan varmı ne yapmam lazım gogsumu siktigim zaman sarımsı bir şekilde sıvı geliyor yapabilecegime inaniyorum tekrar emzirmek için neler gerekli bebeğimi memeye nasıl tekrar alistirabilirim fikirlerinizi soylermisiniz 🥺🙏🏻