Merhaba hanımlar öncelikle 2 günlük bir bebeğim var evimize geldik hastaneden eve dönmeden doktor muayene ettiğinde sütün güzel ama kilolu bebek zamanla yetmeyebilir mamayla destekleyebilirsin dedi bende öyle yaptım hastaneden eve geldiğimizden beri kaka yapmadı ama gazını çıkarıyor çişini yapıyor böyle bir durum yaşayan var mı?