Kyamlk benım oğlumda 2,5 yaşında yarım gün vereceğim hâla da bezli kreşteki öğretmeni biz burda tuvalet eğitimine başlatırız sizde evden bize destek olursunuz dedi 3 yaşına geldiğinde de tam güne çevireceğim çalışmıyorum o yuzden yarım gün, yaşıtlarıyla vakit geçirsin sosyalleşsin istiyorum bide konuşması açısından