alparr Kızlar arasındaki fark ne? Sizler hangisinden memnun kaldınız ? Bebeğim 4 ay 9 günlük sütüm azalmaya başladı aç kalmasın diye kullanıcam bebeğime
aslanmommy alparr ben golden goat öneririm en besleyici mama ve keçi sütü olduğu için sinirimi kolay ayrıca anne sütüne ennyakın olanı. Ama sma optipro da kullandım hiç sorun yaşamadım.
Boncuk_06 Her bebek bir deil canım 1 yaşına kadar sma optipro kullandım çok memnun kaldım gaz falan hic bisy yapmadı
yamananas aslanmommy aşırı derece de kusma yapıyor Google yazın bir sürü böyle yorum var bu mama hakkında