5 ay 17 günlük bebeğim var 1 2 aylıkken hipp mama kullanıyorduk daha sonra gaz yaptığı için bıraktık evolvia ya geçtik fakat elimde bi kutu hipp mama kaldı şimdi onu versem tekrar gaz sancısı yaşar mı sizce. Yani 3. Aydan sonra gaz sorunumuz geçti çok şükür artık gaz sıkıntısı yaşamıyoruz hipp vermeye başlasam tekrar gaz sorunu olur mu yoksa artık büyüdüğü için bi sıkıntı olmaz mı kararsız kaldım