cerenmydn ( kesinlikle öneri değildir) benim 2.5 aylık oğlum var sadece anne sütüyle beslendiği halde kabız oluyor iki kere hastaneye gittik 10 gün içerisinde birinde lavman birinde fitil yapıldı dünde bütün gün kakasını yapamayınca kulak çöpünün uçuna bebe yağını bolca döküp poposunun içine pamuklu kısmın yarısı içeri girecek şekilde bir uygulama yaptım işe yaradı 2-3 dakika içinde kakasını gazını yaptı bi yandan korkuyorum bunada alıştırmak istemiyorum hayır vermem dediğim ne varsa verdim (gaz damlası ,rezene çayı, kimyon, zeytinyağı) hepsi çaresizlikten ama bir sonuçta alamdımve bu yola başvurmak zorunda kaldım