Gerçekten artık okadar yoruldum ki ne yapicagini şaşırdım oğlum 3 buçuk yaşında doğduğundan beri uykula hiç işi yok öğlenleri 2 saat uyuyordu gece asla uyumuyor 11 13 de yatıyor tamam onada razıyım sonra 1 en fazla 2 de geri uyanıyor sonra sabaha kadar yatağın içinde dönüyor anne diye kalkıyor sürekli yani surekli böyle ama gündüz uykusunu kestim gece yine aynı uyuyor sonra tekrar kalkıyor saonra sabaha kadar sürdü yatağın içinde bir sağa bı sola yani asla verimli bir uyku uyuduğunu düşünmüyorum sabah da en geç 10 da uyaniyor oda en geçi yani ya bazen sabah 9 da kalkıyor gece 12 de yatiyor sonra yine 2 saat sonra uyanıyor naptiysam olmadı yani benfe asla sağlıklı bir uyku yapamıyorum gün icersidne zaten herşeye ağlayan bağıran kendi istediği olmasın avaz avaz aglayan bir çocuk çok zor birde uykusuzluk yani gece o uyuduktan sonra ne yatabiliyorum ne film izleyebiliyorum.ne iş yapabiliyorum sürekli uyaniyor surekli napcam kaç yaşına geldi artık yatıp sabah kalkması gerekmiyor mu doktorua görüştüm bitkisel birşey vermişti ilk baslarda evet uykuya dalmasina yardımcı oluyordu ama sonra yine fayda etmedi çok yoruldum artık sinirimden oturup ağlıyorum ya