Deniz3520 o kadar zor ki çıldırmak üzereyim.2 yaşındaki oğlumda sürekli bir inatlaşma,bağırma, her istedigini yaptirmaya çalışmaya çalışmasından yoruldum.Üstelik 5 aylık ta 1 kızım var.Kardesi doğduktan sonra kıskançlık iyice inatlasmalar başladı.Üstelik hiçbir oyuncağını kimseyle paylaşmak istemiyor hersey onunmuş gibi davraniyor.Ama 2 gün önce öğrendiğim kötü bir haberle dünyam başıma yikildi.5aylik kızımın kanser olduğunu ögrendim buradan tüm annelere tavsiyem bırakın varsın dagitsinlar,inatlassinlar,bagirsinlar yeterki canları sagolsun.Dualarinizda minik kızım zümrayi unutmayın kizlar