yaseminoztr şuan 9 buçuk aylık kızım.Bebek arabasının pusetini kullanıyorduk 7 aya kadar sonrasında da baston arabaya geçtik oturarak gidiyor heryere zaten asla yatan bir çocuk değil.Erkenden oturmaya,dônmeye,emeklemeye başladı.Zaten şuan yürüyorda yaramas.Bebek arabasının o düz kısmı sıfır halde duruyor