Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3.5 aylık. 4. Aya 1 hafta kala sünnet randevusu aldık fakat eşim erken oldugu konusunda diretiyor. Yok yapışır yok iyileşmez yok yamuk olur. Fikirlerinize ihtiyacım var. Ben hemen iyileşsin bu eziyet bebeğim için de benim için de bitsin istiyorum. Riskler nelerdir yaşayan var mı? Ayrıca doktor için de yorum yapabilen olursa sevinirim